Доклад cvetandobrev@MrPinch1: Колежката: Уф ма много ми се яде торта…! А з: ае да те вода в Неделя… Колежката: А,в неделя….сега ми се яде…! #другиградове други нрави преди една минута.·Гласувай

  • Доклад
    cvetandobrev@MrPinch1: Колежката: Уф ма много ми се яде торта…! Аз: ае да те вода в Неделя… Колежката: А,в неделя….сега ми се яде…! #другиградоведругинрав

    преди една минута.·Гласувай

Доклад cvetandobrev@MrPinch1: Колежката: Уф ма много ми се яде торта…! Аз: ае да те вода в Неделя… Колежката: А,в неделя….сега ми се яде…! #другиградове други нрави преди една минута.·Гласувай

Spoko V, Не е било НАРОЧНО обяждането…! 🙂

ЛЕК, но НЕ мек! 🙂

/\lex @ +35988zvezdev(9839338) Х-Mtel – СЕГА е ТЕЛЕНОР моя Gsm

Вашият коментар

